ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ماهان، مسیحای مادر پهلوون پدر

بوی عیدی بوی تو

1392/3/4 5:27
نویسنده : مامی مریم
576 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم لحظه هامیگذرندوبایدخاطره بسازیم شایدشماهیج وقت فرصت نکنی این خاطره هاروبخونی وفقط بالبخندی و لذتی درچنددقیقه وبلاگت روبه همسرت یا فرزندانت نشان بدی وبامسرتی غرورانگیزوعجولانه ازکناراین نوشته هابگذری تادرکنارخانواده ات خاطره بسازی.آری عشق مامان!خاطره ساختن مهمترازباخاطرات زندگی کردن است وتوهمه زندگی من برای خاطره ساختنی تازمانی که دستم قدرتی برای تایپ مطالب نداشته باشه وتوبرای فرزندت وبلاگ بسازی وتایپ کنی ومن بگویم:ماهان جان بنویس من هم دوستش دارم دوست دارم همه متعلقاتت را.

پسرم لحظات باتوبودن همه عیداست پس نمیشه گفت عیداومده بایدبگویم یکسال دیگه باهم بودن فرامیرسه.سال92وروزهایی که مادرپیش داریم تاخاطره بسازیم ازباهم بودنمان. چقدردوست داشتم شروع سال جدیدبازمیهمان شمس الشموس باشیم ولی بخاطراینکه شما دوره نقاهت بیماریتون رومیگذروندید امسال برای اولین باردرسالهای مشترک زندگی بابابامجیددرتهران به سربردیم .

پسرقشنگم سرسال تحویل دلم خیلی میگیره ،دلم برای بی پناهها،اونایی که تنهان،اونایی که یه روزیک خانواده داشتندوحالاازاونهافقط خاطره مونده براشون،برای بیمارها،برای غریبها،برای خیلی های دیگه که دوستشون دارم دلم میگیره ابری میشم بعدنم نم بارون اشکهام به سیل تبدیل میشه.نازنینم خرده مگیرکه بهاریم.دلم میخوادتواین لحظه که احساس میکنم به خداخیلی نزدیکم برای عزیزام دعا کنم خیلی دلم یک استجابت میخوادبدون قیدوشرط بدون اینکه گنه کارم یا بی گناه یک لبیک.دوست دارم برم یک جایی که همه خوبهاجمعندوصدای من گم میشه توفریادیامحوالحوا والاحوالشان، احساس میکنم به استجابت دعاهام نزدیک میشم.امسال خیلی ابری بودم نمیدونم شایدبخاطرعدم وجودایی محسن بود.

ولی باز ابرهاروکنارمیزنم وبه امیدخوشبختیشون وشکرگزاری به اینکه همه سلامتیم آفتابی میشم .هوای بهاردیگه مامانی.

امسال هم به زیارتگاه سیدالکریم حضرت عبدالعظیم رفتیم ودرحیاط کنارسفره هفت سلام سال جدیدروآغازکردیم به امیدلحظه های خوب باهم بودن.

عاشقتم پسرم ببخش اگه نوشته ام طولانی شدکه اگرخواندی وقتت رابیشترخواهدگرفت..

سال 92سال مار

 

درصحن حرم کنارمامان حشی جون که هرجاباشه مثل حاج زن بورعسل پیداش میکنم وعمه ثریای عزیز

هنگام خروج ازصحن وعصبانیت شمابخاطرازدحام درسال جدید

آماده برای دیدوبازدید

 تقویم سال 92 باعکسهای توهدیه خاله ساراجون وعموحمیدمهربان

تویی فصل پنجم تو تقویم من که رویای من با تو شد تازه تر

 گل درمیان گل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الیناجونی
22 اردیبهشت 92 7:27
سلام عزیزم نظرلطفتونه شمابزرگواریدماروقابل به دوستی دونستید
زری مامان مهدیار
24 اردیبهشت 92 14:18
فدای مهربونیات توبه من لطف داری آسمانی من
مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 10:06
هميشه به خوشي
مامان
4 خرداد 92 14:41
نظرلطفتونه .خواهش میکنم افتخاریست برای من
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 14:14
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون