ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ماهان، مسیحای مادر پهلوون پدر

اولین سالروزطلوع جانم

1392/2/19 2:38
نویسنده : مامی مریم
745 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یکسال گذشت ازاولین روزی که طلوع کردی وزندگیم رانوربخشیدی .

ماه من!چه زودگذشت انگارهمین دیروزبودکه گرمای صورتت رابرای نخستین بارروی گونه هام حس میکردم ودربرابروجودنازنینت مات ومبهوت اشک شوق میریختم .

عزیزقلبم !روح وروانم نمیتونم بگم چقدرباتوحالم خوبه ؟عاشقتم .نمیدونی حسمو ؟

 مینویسم بعدهمه روپاک میکنم هیچ چیزی نمیتونه این یکسالی که باتوگذشت ووصف کنه .چیزی جزاین ندارم که بگویم ازعشق لبریزم کردی.

 ممنونم خدایاکه  پسرم ماهم روحم روانم اسایشم ستایشم مهربانم رابه من هدیه کردی .

همه قربون صدقه های عالم برای تو ! دوست دارم .

چون میلادشمادرماه صفربودبخاطرحرمتی که برای این ماه قایل بودیم نتونستیم برات جشنی  مفصل بگیریم .

ماهان خوبم هدیه ای بهترازاین نخواهدبودکه دیگران دوستت بدارندوخداوندبه  توبهترین هدیه  راداده عزیزترازجانم. عزیزان دل مامان که شمابراشون عزیزبودی زحمت کشیدندوتولدت را باوجودنازنینشون گلبارون کردند. 

 

ماهان و ضحی

 

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زری مامان مهدیار
21 بهمن 91 20:38
الحق که خدا بزرگترین نعمت رو به مامانی و بابایی داد شما بی نظیری ماهان جونم ایشالا که همیشه باعث شادی و آرامش مامانی و بابایی نازنینت باشی
زری مامان مهدیار
14 اسفند 91 21:47
پس کجایی مریم جون؟ خاطرات سفر کجاس؟
نگین
2 فروردین 92 12:43
مریم جون بازم عکس قشنگای ماهان جونمو بذار دیگه. دلم براش تنگ شده انقد...